Razowy makaron z cieciorką

dnia

Najlepszy dowód na to, że makaron nie musi być tuczący – porcja ma tylko 400 kalorii! To również wspaniałe danie wegetariańskie (a nawet wegańskie). No i najważniejsze – smakuje wyśmienicie!

 penne-z-cieciorkc

Składniki

  • 200g razowego makaronu (ja użyłam penne)
  • Czerwona papryka
  • Cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • Puszka cieciorki
  • Puszka krojonych pomidorów
  • 4 gałązki tymianku
  • Papryczka chilli
  • Oliwa
  • Sól, pieprz

Przygotowanie

  1. Ugotuj makaron zgodnie z instrukcją podaną na opakowaniu.
  2. Paprykę i cebulę pokrój w kostkę, posiekaj drobno chilli i czosnek.
  3. Rozgrzej patelnię z odrobiną oliwy i wrzuć warzywa.
  4. Kiedy warzywa zmiękną, dodaj odsączoną z zalewy cieciorkę, pomidory i listki tymianku. Dopraw solą i pieprzem.
  5. Duś kilka minut, aż smaki się przegryzą.
  6. Dodaj do sosu ugotowany makaron.

Gotowe!

Przepis pochodzi z programu telewizyjnego "Rewolucje na talerzu"

Zobacz także:

Razowe spaghetti z suszonymi pomidorami

Makaron z cukinią

Kurki z makaronem

 

3 komentarze Dodaj własny

  1. tequilagotuje pisze:

    nie wiem, czy dla mnie mnie połączenie cieciorki i makaronu nie byłoby zbyt ciężkie, ale na pewno cieciorka i pomidory to zgrany duet ;)

  2. mammadeli pisze:

    Zapewniam, że z pełnoziarnistym makaronem danie nie jest ciężkie – wręcz przeciwnie! Radzę wypróbować przepis, na pewno będzie smakowało :). Pozdrawiam!

  3. potravelblog pisze:

    cieciorkę jadłam raz, całe wieki temu i już nawet nie pamiętam jak smakuje:)

Dodaj komentarz